Iraanse Messi Reza Parastesh veroorzaakt chaos in Iran







Iraanse man Reza Parastesh 25jaar lijkt precies op de bekende voetballer Lionel Messi. De Messi lookalike kwam daardoor in de problemen. Hij werd in Iran opgepakt voor  veroorzaken van chaos in de stad Hamadan Iran. 

OPGEPAKT

Toen Reza Parastesh door de stad reed wilden veel fans met de Messi lookalike op de foto dat er grote verkeerschaos ontstond en het verkeer stil kwam te staan. De politie besloot daarom om zijn auto in beslag te nemen en hem mee te nemen naar het politiebureau. Uiteindelijk werd hij vrijgelaten door de politie en niet veroordeeld voor het verstoren van de openbare orde.

LOOKALIKE
Reza P. kwam er pas 10 maanden geleden voor het eerst achter dat hij heel erg op Messi lijkt. Sindsdien heeft hij zijn haar en baard hetzelfde geknipt als Lionel Messi. Aan AFP-TV vertelt hij dat mensen hem nu zien als de Iraanse Messi: "Mensen schrikken als ze mij zien overal wordt ik herkend. Ik vind het leuk om mensen blij te maken als ze mij zien. Dat geeft me veel energie en blijschap".

Iranian Messi lookalike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten